Fouten maken: we hebben er allemaal weleens mee te maken.
Maar belangrijker hoe lossen we dit op! ️
Zo ook bij ons laatst. Tijdens de montage van vloerverwarming bij een project van ons, raakten ze per ongeluk een waterleiding. Oeps! Natuurlijk baal je dan, maar wat doe je dan?
Geen paniek!
Hans en ik gingen direct ter plaatse. We bekeken de schade, bespraken de mogelijkheden en kwamen snel tot een oplossing. Een klein deel van de vloer, waar de leiding geraakt was, niet afstorten met beton. De volgende ochtend kwam er al een loodgieter om de leiding te repareren, waarna de vloer alsnog afgestort kon worden.
Zo was de klus binnen een avondje en een ochtend geklaard, zonder dat de klant er veel van merkte. Ontzorgen vinden we bij ons erg belangrijk. Mocht er eens wat fout gaan, dan lossen we dat zo snel mogelijk op, met minimale hinder voor de klant.
Dankzij de uitstekende samenwerking en snelle communicatie tussen onze onderaannemers en ons, konden we de planning terplekke flexibel aanpassen. Iedereen schakelde soepel over op alternatieve taken en pakte de vertraging op.
Het resultaat?
De planning bleef intact en de werkzaamheden werden naadloos voortgezet. Teamwork en flexibiliteit maakten het verschil!
Natuurlijk evalueren we ook wat er mis is gegaan. Zo kunnen we soortgelijke fouten in de toekomst voorkomen.
We vinden het belangrijk om transparant te zijn naar onze klanten. Fouten maken we allemaal, maar het gaat erom hoe je ze oplost. Met een open houding, snelle actie en focus op de beste oplossing, houden we onze klanten tevreden.
Heb je zelf ervaringen met onverwachte problemen tijdens een verbouwing of op de bouwplaats?
#klanttevredenheid #ontzorgen #lerenvanfouten #oplossingsgericht #bouwen #renovatie
Meer lezen van LinkedIn?
Klik hier!